Dieta idealna na płaski brzuch

Płaski brzuch to marzenie wielu kobiet, jednak w praktyce osiągnięcie tego celu jest bardzo trudne i tylko niewielkiej grupie osób udaje się osiągnąć ten cel. Oprócz samej diety niezwykle ważne jest wykonywanie ćwiczeń fizycznych, które wspomagają spalanie kalorii i działają pozytywnie na te partie ciała. Jak zatem mieć płaski brzuch bez większych wyrzeczeń?jak szybko schudnąć

Najważniejszą cechą takiej diety jest spożywanie produktów, które dobrze działają na partie brzucha wspomagając tym samym zmniejszanie się tkanki tłuszczowej, a unikanie produktów spożywczych, które działają wzdymająco. Wygląda prosto, prawda? Czy jest tak w praktyce?

Produkty zalecane przy diecie na płaski brzuch.

Dieta na płaski brzuch to zdrowa dieta, która eliminuje złe nawyki żywieniowe i wprowadza dobre. Przede wszystkim należy spożywać produkty mleczne, szczególnie te, które SA bogate w żywe kultury bakterii. Jogurty naturalne, mleko, jednak trzeba uważać na wszelkie jogurty z dodatkiem cukru, produkty typu light.

Mięso powinno być gotowane lub grillowane. W ten sposób unikamy tłustych panierek i tłuszczu, który chętnie trafia w okolice naszego brzucha i bioder. Dlatego należy jeść chude mięso oraz ryby, które są bogate w zdrowe tłuszcze.

Ilość ma znaczenie.

Dieta powinna być urozmaicona, a posiłki najlepiej jest spożywać w małych porcjach 5 lub nawet 6 razy dziennie o stałych porach. Dzieląc jedzenie na mniejsze porcje w niewielkich odstępach czasu nie doprowadzamy się do głodu, który sprawia, że nasz apetyt jest większy, a tym samym jednorazowo spożywamy dużo więcej kalorii niż w rzeczywistości nasz organizm potrzebuje.

Woda, woda, woda…

Sama zdrowa dieta nie wystarczy, organizm potrzebuje dużo płynów. Najlepiej, jeśli jest to czysta woda mineralna. Należy pić 1, 5 do 2 litrów wody dziennie, dzięki czemu nasz apetyt będzie mniejszy, skóra bardziej nawilżona i zdrowa. Woda dodaje urody i wspomaga odchudzanie.

Produkty zakazane przy diecie na płaski brzuch.

Zdrowa dieta to unikanie produktów ciężkostrawnych oraz tłustych. Unikajmy dużej ilości soli, która zatrzymuje wodę w organizmie, Fast foodów oraz smażonych dań w głębokim tłuszczu. Z naszej listy należy skreślić warzywa wzdymające takie jak groch, fasola, kapusta oraz napoje gazowane.

Ćwiczenia.

Nawet najlepsza dieta nie przyniesie pożądanych efektów, jeżeli nie postawimy na aktywność fizyczną. Polecamy zapoznać się z poradami dotyczącymi odchudzania i aktywności fizycznej – www.businesswomanlife.pl/aplikacja-dietetyczna-sprzymierzencem-odchudzania/ Nawet 20 minut dziennie ćwiczeń będzie bardzo pomocne podczas odchudzania i wyszczupli naszą sylwetkę. Dbanie o swój wygląd zewnętrzny to bardzo ważna sprawa, a jak wiadomo w zdrowym ciele, zdrowy duch.

 

 

Comments are closed.