Terapie odchudzające, jakimi srodkami najlepiej zbijać kilogramy?

Tabletki i preparaty, aktywność fizyczna, delikatna bądź intensywna dieta. Ewentualnie każdy z tych środków po trochę – nam pozostaje testowanie ich na naszym organizmie.

 

 

Dietmap_porada_male_modyfikacje_sposobem_na_sukces (2)

Naturalnie znaczy pewnie. I szczęśliwie

 

Zacznijmy od najzdrowszej i naturalnej formy, czyli ruchu. Ta forma zrzucania masy (przede wszystkim tłuszczowej) wymaga jednocześnie powtarzalności. Bluza, dres, bielizna termo aktywna, adidasy. Nie ma przebacz – pora roku ani dnia nie będzie wytłumaczeniem. Własny „harmonogram” ćwiczeń nie wybacza przerwy – momentalnie odbije się na naszych osiągach. Zbijać kilogramy zaczynamy od marszu, przez marszobieg rozpoczynamy podrygiwać coraz szybciej. Dobrze jest wpleść w aktywność fizyczną (dla odciążenia stawów) rower lub rolki, a zimą zaryzykować szaleństwo na desce lub nartach. O frajdzie o hormonach szczęścia które udzielają się w trakcie wysiłku wiedzą ci którzy to preferują.

Diety
Aktywność fizyczna może towarzyszyć też kolejnemu sposobowi na odchudzenie, czyli jedzeniowej diecie. Oczywiście mowa tutaj o takiej rozpisce daniowo-kalorycznej, która zapewnia dziennie wystarczająco dużo energii (węglowodany i białka) na bieg, czy dwie godziny rowerowej szarży pod górkę. Dieta 1000 kalorii ( a więc dwa razy mniej niż statystyczne spożycie przeciętnego dorosłego człowieka) a już na pewno dieta kopenhaska wykluczają większy wysiłek fizyczny. Także ten, którym zmuszamy się do schudnięcia. Zwykłemu śmiertelnikowi zabrakłoby przysłowiowej „pary”, paliwa, które napędza go od środka. Więcej na temat różnorodnych diet znajdziesz na dietmap.pl

Tabletki i preparaty
Dla wygodnych zostają tabletki i preparaty zawierające substancje przyspieszające proces spalania węglowodanów i tłuszczy. Jest to wygodniejszy sposób, niż rygorystyczne odcinanie strumienia kalorii, witamin i błonnika, jednakże niegwarantujące powodzenia. Wiele rozczarowań spowodowanych było tym, że odchudzający się nie przestrzegali prostych zasad zdrowego stylu życia. Czyli pięciu mniejszych posiłków (zamiast trzech dużych), ośmiu godzi snu, w końcu zbagatelizowali aktywność fizyczną.

 

Sekret odpowiedniego odchudzania – tabletki odchudzające

Odchudzanie w dwudziestym pierwszym wieku niestety jest koniecznością. Społeczeństwo jest coraz grubsze, nie ulega to wątpliwości. USA, kraje zachodnie – to tam widoczne jest to najbardziej. Kilka czynników wywiera wpływ na obecny stan rzeczy. Najważniejsze z nich to tryb życia siedzący, a także niezbyt dobra dieta. Siedzący tryb życia, co oznacza, że ludzie nie ćwiczą, nie uprawiają sportów, najczęściej oglądają TV i nie mają gdzie spalić zbędnych kalorii. Nieodpowiednia dieta to natomiast głęboki temat – tu należy analizować wiele, wiele czynników.

 

Dietmap_porada_co_jeli_dieta_nie_wystarcza (2)

Jest to m.in. spożywanie zbyt dużej ilości węglowodanów. Węglowodany zawarte są np. w: słodyczach, jedzeniu Fast food a między innymi w niezdrowych, słodzonych napojach typu sprite it[. Bardzo dużą krzywdę robimy sobie poprzez spożywanie tego typu napojów. Po prostu spożywamy sam cukier bez zupełnie żadnych właściwości odżywczych, żadnych makro czy mikroelementów. To jest zdecydowanie zły krok i to nie jest właściwe rozwiązanie. Ludzie na pewno jedzą zbyt dużo tłustych potraw. Je się zbyt tłuste rzeczy, spożywa się hamburgery, golonki i tym podobne. Na 100% powinniśmy zrezygnować z niektórych składników w diecie. Pomogą nam z całą pewnością suplementy, którymi warto się wspomagać – jeżeli jesteśmy otyli to warto skorzystać z tego typu rozwiązań. Do takich suplementów zaliczymy głównie preparaty wspomagające odchudzanie, do których zaliczymy z jednej strony specjalistyczne zioła oraz napoje, a z drugiej popularne tabletki na odchudzanie. Jeśli rozpoczniemy odchudzanie z tego typu preparatami, z całą pewnością nasza motywacja wzrośnie, ponieważ efekty przyjdą szybciej. To bardzo prosty mechanizm psychologiczny, o którym warto pamiętać i na który trzeba zwracać uwagę. Ogromnie ważne jest to, aby stosować w odchudzaniu idealną strategię, w której tabletki odchudzające są składową i ważnym elementem, który przybliża aktywną osobę do osiągnięcia zamierzonego sukcesu.

Dieta, a ponadto odpowiedni trening są najważniejsze w odchudzaniu. Musimy to bardzo dobrze zaplanować, należy czasami skorzystać z pomocy specjalisty, przykładowo osoby trenera biznesu. To jest bardzo, bardzo ważne. Następnie dopiero myślmy o suplementach diety, kupimy preparaty wspomagające odchudzanie. Nie zaczynajmy od tego, bo same tabletki na odchudzanie nie za dużo zdziałają, jeśli nie będzie w nas dyscypliny,a ponadto właściwego samozaparcia. Za wszystkich tych, którzy mają w planach odchudzanie i są dopiero na początku drogi trzymamy ogromne kciuki. Mamy świadomość, że to trudne, wiemy, że długa droga przed Wami ale warto! Opłaca się być zdrowym, mieć jak najlepszą sylwetkę. Idealna waga to bowiem nie tylko estetyczne walory, ale i zdrowie, o które trzeba dbać przez cały czas, całe życie.

 

Tajemniczy składnik produktów spożywczych

dietmap-galeria-dieta-bezglutenowa-5

 

 

 

 

 

Oczywistym faktem jest to, że żaden człowiek nie zna się na wszystkich możliwych dziedzinach, ponieważ jest to niewykonalne. Przyjęło się, że każdy z nas powinien poszerzać swoją wiedzę przynajmniej w kilku specjalizacjach. Im człowiek wie więcej, tym jest bardziej atrakcyjny dla otoczenia, co oznacza, że łatwiej jest mu znaleźć pracę czy otaczać się wysoko usytuowanymi znajomymi. Wydaje się, że żywienie jest takim zagadnieniem, o którym ogół społeczeństwa wie relatywnie wiele. Jednak nadal jest wiele takich pojęć czy tematów, które nie są znane szersze grupie konsumentów. Przykładem jest mieszanina białek roślinnych – gluten. Mnóstwo osób z pewnością o nim słyszało, jednak niewielu z nas potrafi dokładnie scharakteryzować ten składnik produktów żywnościowych. Polecamy zatem zdrowe odchudzanie na diecie bezglutenowej
Fenomen diety bezglutenowej
We wszystkich środkach masowego przekazu możemy usłyszeć o czymś takim, jak dieta bezglutenowa. Nic w tym dziwnego, ponieważ niewiarygodnie dużo osób zdecydowało się właśnie na ten rodzaj codziennej diety. Jest to związane z powszechną opinią, że gluten powoduje szereg negatywnych skutków w ludzkim organizmie i warto go wyeliminować z codziennej diety. Ponadto, szereg osób cierpi na specyficzną nietolerancję pokarmową (uczulenie na gluten), która wyklucza spożywanie tej mieszaniny białek roślinnych. Gluten znajduje się głównie w kilku rodzajach zbóż, więc zawiera go szereg produktów spożywczych, które powstały na drodze przetworzenia właśnie zbóż. Przepisy bezglutenowe opierają się przede wszystkim na ziemniakach, ryżu, mięsie, owocach oraz warzywach. Są to grupy produktów, które zwyczajowo nie posiadają nawet śladowych ilości glutenu. Przy odrobinie zaangażowania oraz determinacji można przygotowywać bardzo ciekawe i smaczne potrawy bez zawartości glutenu, więc nikt nie powinien obawiać się tego rodzaju diety. W dodatku, kiedy ją stosujemy spożywamy mniej węglowodanów, ponieważ jest ich najwięcej w pieczywie czy makaronie, a są to produkty wykluczone w diecie bezglutenowej. Oznacza to, że istnieje spora szansa na zrzucenie kilku zbędnych kilogramów.

 

Jak liczyć kalorie?

Codziennie spożywamy kilka posiłków. Już od rana dostarczamy organizmowi liczne kalorie – poprzez śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolację. Wielu z nas lubi sobie także podjadać w międzyczasie i często posiłków dziennie jest ponad pięć. Czy istnieje więc jakiś licznik kalorii, w jaki sposób możemy obliczyć ile kalorii danego dnia przyjęliśmy do organizmu? Musimy uwzględnić też przecież spalanie kalorii i to, że każdego dnia – nawet jeśli nie ćwiczymy jakoś specjalnie, nie uprawiamy sportów, to kalorie spalamy – procesy w naszym organizmie wymagają bowiem energii, chodzimy też, przemieszczamy się. Nie musimy biegać, czy uprawiać jakichś specjalnych sportów aby okazało się, że każdego dnia spalamy sporo kalorii.

dietmap-galeria-dieta-cukrzycowa-1

 

 

 

 

 

 

Praktyczny kalkulator BMI przychodzi nam wtedy ze znaczną pomocą. O specjalne narzędzie, które zawiera takie funkcje jak: tabela kalorii, dokładny wykaz produktów wraz z ich właściwościami i zawartością odżywczą czy informację o tym, ile dane czynności pochłaniają energii. Licznik kalorii zawarty w takim kalkulatorze znacznie ułatwia kontrolowanie codziennego spalania kalorii.

Kontroluj kalorie na bieżąco

Jeśli zależy nam bardzo na tym, żeby schudnąć i cieszyć się bardzo dobrą sylwetką przez cały rok, musimy kontrolować to co jemy – jak często jemy oraz jakie aktywności fizyczne są przedmiotem naszego zainteresowania. To niezmiernie ważne aby móc jasno i odpowiedzialnie powiedzieć, że danego dnia nasz bilans energetyczny osiągnął jakąś wartość. Jeśli rozważamy temat kalorii i odpowiedniej diety to warto podkreślić, że nie powinno to dotyczyć osób z chorobami , dzieci oraz osób starszych, których struktura żywieniowa powinna być zupełnie inna niż standardowo. Weźmy to pod uwagę kiedy planujemy racjonalne żywienie, spalanie kalorii i wyliczamy nasz bilans kaloryczny. Wydawać by się mogło, że to oczywistość (przypominają o tym dietetycy i lekarze), ale ciągle wiele osób zdaje się o tym zapominać, co może być przyczyną chorób i innych niebezpiecznych dla zdrowia stanów oraz ogólnego osłabienia naszego organizmu.

 

Idealne ćwiczenia odchudzające

Coraz większa ilość osób jest zainteresowana ćwiczeniami, mającymi dobry wpływ na ich sylwetkę. Parę czynników ma na to wpływ. Nadwaga, otyłość, czy potrzeba zrzucenia paru kilogramów, których przybyło – to parę z przyczyn. Inna przyczyna takiego stanu rzeczy jest oczywista i każdy powinien mieć ją na uwadze: sport to po prostu zdrowie i ludzie o tym pamiętają. Następny powód to po prostu moda. Co by nie mówić, głównie w miastach bardzo popularne jest ćwiczenie, jakaś aktywność fizyczna, m.in. bieganie oraz jazda na rowerze. Wszystkie te wymienione czynniki sprawiają, że ćwiczenia fizyczne stają się coraz bardziej popularne. Treningi planują starsi, a także młodsi, osoby na wsiach i w miastach, kobiety oraz mężczyźni.

ruch w odchudzaniu

 

To bardzo dobrze – podkreślają lekarze, a także specjaliści. Idealnie jest jeśli ludzie są wysportowani, bo sport ma wpływ nie tylko na zdrowie człowieka, ale ponadto na ogólne samopoczucie. Trening musimy skonsultować właśnie z doktorem. To on poinformuje, co warto robić, jakiego rodzaju ćwiczenia wykonywać, a jakich musimy unikać. Nasz organizm jest bardzo złożony, a lekarz będzie wiedział co jest dla niego odpowiednie. Każdy jest po prostu inny, ma inny organizm, nasze organizmy często znacznie się różnią. Należy o tym pamiętać i lekarze o tym wiedzą. Przytoczyć można tutaj bardzo prosty przykład. Załóżmy, że ktoś ma chore kolana albo stawy biodrowe czy innego rodzaju. Chodzenie po górach, bieganie nie będzie tu z całą pewnością zalecone przez specjalistę. Raczej będzie proponował ćwiczenia odchudzające, lecz w postaci pływania na basenie czy ogólnych rozwijających ćwiczeniach.

Pomoc lekarza czy też innego specjalisty jest wskazana, aby nasz trening nie zakończył się po prostu źle. Pamiętajmy o tym i zróbmy wszystko z rozwagą. Treningi realizujmy zgodnie z zaplanowanym cyklem treningowym, z braniem pod uwagę informacji od lekarza i sygnały, jakie dostajemy od naszego organizmu. Ćwiczenia ustalajmy w idealny sposób i je wykonujmy. Wtedy na sto procent będziemy cieszyli się zdrowiem i świetną sylwetką przez długi okres czasu. Ludzie dbają o profilaktykę, a ponadto uprawiają coraz więcej sportu – to na 100% cieszy. Dużą liczbę chorób można w ten sposób wyeliminować i uniknąć. Zmorą krajów takich jak USA, UK, czy Niemcy są cywilizacyjne choroby – i mamy je właśnie tutaj przede wszystkim na myśli, to one są w wyraźny sposób niebezpieczne i są zagrożeniem w obecnym świecie. Ten problem dociera także powoli do nas, poprzez wiele sieci fast food i wszelkiego typu chemię stosowanej w żywności. Niestety, lecz bez odpowiedniego typu aktywności fizycznych już wkrótce możemy odczuwać nie tylko nadwagę czy nawet otyłość, ale po prostu odbije się to w straszny sposób na naszym zdrowiu. Także należy zaplanować ćwiczenia odchudzające, miejmy zaplanowany trening. Powodzenia, opłaca się starać i regularnie trenować!