Terapie odchudzające, jakimi srodkami najlepiej zbijać kilogramy?

Tabletki i preparaty, aktywność fizyczna, delikatna bądź intensywna dieta. Ewentualnie każdy z tych środków po trochę – nam pozostaje testowanie ich na naszym organizmie.

 

 

Dietmap_porada_male_modyfikacje_sposobem_na_sukces (2)

Naturalnie znaczy pewnie. I szczęśliwie

 

Zacznijmy od najzdrowszej i naturalnej formy, czyli ruchu. Ta forma zrzucania masy (przede wszystkim tłuszczowej) wymaga jednocześnie powtarzalności. Bluza, dres, bielizna termo aktywna, adidasy. Nie ma przebacz – pora roku ani dnia nie będzie wytłumaczeniem. Własny „harmonogram” ćwiczeń nie wybacza przerwy – momentalnie odbije się na naszych osiągach. Zbijać kilogramy zaczynamy od marszu, przez marszobieg rozpoczynamy podrygiwać coraz szybciej. Dobrze jest wpleść w aktywność fizyczną (dla odciążenia stawów) rower lub rolki, a zimą zaryzykować szaleństwo na desce lub nartach. O frajdzie o hormonach szczęścia które udzielają się w trakcie wysiłku wiedzą ci którzy to preferują.

Diety
Aktywność fizyczna może towarzyszyć też kolejnemu sposobowi na odchudzenie, czyli jedzeniowej diecie. Oczywiście mowa tutaj o takiej rozpisce daniowo-kalorycznej, która zapewnia dziennie wystarczająco dużo energii (węglowodany i białka) na bieg, czy dwie godziny rowerowej szarży pod górkę. Dieta 1000 kalorii ( a więc dwa razy mniej niż statystyczne spożycie przeciętnego dorosłego człowieka) a już na pewno dieta kopenhaska wykluczają większy wysiłek fizyczny. Także ten, którym zmuszamy się do schudnięcia. Zwykłemu śmiertelnikowi zabrakłoby przysłowiowej „pary”, paliwa, które napędza go od środka. Więcej na temat różnorodnych diet znajdziesz na dietmap.pl

Tabletki i preparaty
Dla wygodnych zostają tabletki i preparaty zawierające substancje przyspieszające proces spalania węglowodanów i tłuszczy. Jest to wygodniejszy sposób, niż rygorystyczne odcinanie strumienia kalorii, witamin i błonnika, jednakże niegwarantujące powodzenia. Wiele rozczarowań spowodowanych było tym, że odchudzający się nie przestrzegali prostych zasad zdrowego stylu życia. Czyli pięciu mniejszych posiłków (zamiast trzech dużych), ośmiu godzi snu, w końcu zbagatelizowali aktywność fizyczną.

 

Comments are closed.